20 Mayıs 2009 Çarşamba

Samsung NC10


Günlerdir "internet günlüğümü mobil haldeyken nasıl güncellerim?" diye düşünüp-dururken önce piyasadaki akıllı cep telefonlarına göz gezdirdim ama fiyatlarını görünce vazgeçtim. Ayrıca hem ekranları küçük, hem de alıştığım kullanıcı arayüzüne sahip değillerdi. Apple iPhone 3G uzak ara en iyi kullanıcı arayüzüne sahip ama o da bi dünya para. Sonunda yılların Ortodoks Mac kullanıcısı olan ben, — daha önce bir arkadaşımda da gördüğüm — Samsung NC10 Netbook'u almaya karar verip, hepsiburada.com'dan siparişimi verdim. 10" ekranı, yaklaşık 1kg ağırlığı ile gayet taşınabilir bi alet gibi geldi bana. TurkcellConnect Kart ile de cep telefonuna gerek olmaksızın internete bağlanabilecektim. Üstelik Samsung Netbook'un fiyatı, birçok cep telefonundan çoook daha ucuz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder